Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Garagebedrijf
Gebruikersavatar
EJR Autotechniek
Bevriend 3L garagebedrijf
Bevriend 3L garagebedrijf
Berichten: 353
Lid geworden op: 12 jan 2014, 19:41
Echte naam: Eldert-Jan
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 26 feb 2002
Kilometerstand: 231545
Transmissie: Automaat
Kleur: Candy Wit - LB9A
Locatie: Drogeham (Friesland)
Contacteer:

Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door EJR Autotechniek »

Originele pasvorm matten sets.

zowel Nieuw type als oud type basic line met EJR logo.(zie foto)

Prijs €25,- excl eventuele verzendkosten.

Afbeelding

Eventueel kan ik de mattensets ook leveren met het 3l vrienden logo.

Prijs op aanvraag.

Misschien is een collectief mogelijk en kan ik zo de prijs aantrekkelijk maken.

Ook kan ik de matten voor de a2 leveren ook originele pasvorm eventueel kan hier het 3l vrienden a2 logo in worden verwerkt.
Wel zou ik voor de a2 voor de Highline variant kiezen deze is bijna niet van origineel te onderscheiden.


De mattensets zijn in verschillende kwaliteiten te leveren.

BASIC-line
De Basic-Line automatten zijn gemaakt van hoogwaardig naaldvilt tapijt in diverse kleuren. Ook hier is er op de bestuurdersmat een hakstuk bevestigt welke de duurzaamheid van de mat ondersteunt. De rug is gemaakt van granulaat. Ook zijn de matten voorzien van een bevestigingssysteem, waardoor het eventuele verschuiven van de mat tegen gegaan wordt. De bevestiging is altijd geheel afgestemd op de auto zelf. Ook hier is de mat afgewerkt door middel van festonneren.

Afbeelding


HIGH-line.
Deze matten zijn van prachtige velours gemaakt. Ook deze matten hebben een perfecte pasvorm. De rug is gemaakt van NSF dat voor extra comfort en demping zorgt en daarbij het verschuiven tegengaat. Deze mattenset kan in zwart, grijs, grafiet of beige geleverd worden en wordt afgewerkt door middel van banderen. Door de kwaliteit en de afwerking van deze set heeft de auto een nog luxere en exclusievere uitstraling!

Afbeelding
Mvrgr Eldert-Jan

Afbeelding
Don 3L Jose
Handgeschakelde vriend
Handgeschakelde vriend
Berichten: 1431
Lid geworden op: 18 jan 2014, 00:34
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 0- 0-2002
Kilometerstand: 354.000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Reflexsilver - LA7W
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Haaglanden

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door Don 3L Jose »

Heb je ook nog een indicatieprijs voor de Highline versie? Bij interesse van matten met clublogo, misschien wat lijstjes maken van: type 3L mat, model mat en uitvoering mat?
Gebruikersavatar
Gargamel
Goede 3L vriend
Goede 3L vriend
Berichten: 521
Lid geworden op: 20 feb 2014, 20:23
Echte naam: Nico
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 15 jul 2002
Kilometerstand: 202000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Cedergroen - LK6Y
Brandstof: 100% biodiesel
Locatie: Breezand
Contacteer:

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door Gargamel »

Dat ziet er netjes uit! :clap:
http://www.2N-biofuels.nl voor zuinig en Co2 neutraal rijden. En ook voor goede koffie!
Gebruikersavatar
EJR Autotechniek
Bevriend 3L garagebedrijf
Bevriend 3L garagebedrijf
Berichten: 353
Lid geworden op: 12 jan 2014, 19:41
Echte naam: Eldert-Jan
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 26 feb 2002
Kilometerstand: 231545
Transmissie: Automaat
Kleur: Candy Wit - LB9A
Locatie: Drogeham (Friesland)
Contacteer:

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door EJR Autotechniek »

De prijs is strek afhankelijk van de hoeveelheid,die ik bestel,ik betsel voor mij zelf altijd 25 stuks.

10 setjes zullen waarschijnlijk een paar euro duurder worden hou rekening voor de basic-line versie tussen de €25,- en €30,- per set.

De High-line zal ongeveer nog een tientje duurder zijn schat ik.
Mvrgr Eldert-Jan

Afbeelding
Gebruikersavatar
NicoTDI
3L Speurvriend
3L Speurvriend
Berichten: 1530
Lid geworden op: 12 jan 2014, 23:15
Echte naam: Nico
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Transmissie: Handgeschakeld
Locatie: GLD

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door NicoTDI »

Leuk idee inderdaad, ik heb ook wel interesse
Handschakel = Probleemloos!
reichbus
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 2050
Lid geworden op: 12 jan 2014, 18:30
Echte naam: Guus
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 06 jun 2000
Kilometerstand: 245.000km
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Taftgroen - LA6N
Locatie: Wijchen

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door reichbus »

Ik denk dat ik voor High-Line 3Lvriendenlogomodelletje zou gaan. Het wordt tijd dat die rubbermatten eens een keertje aan de kant gaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
3L-Dnadave
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 3490
Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:00
Echte naam: David (op zn engels)
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 384.000km
Transmissie: Automaat
Kleur: Fantasiegroen - LR6A
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door 3L-Dnadave »

Super dit!

Ik heb nog oude 3L club matten, maar dat logo is vanndun kartonndstnop de stof is geplakt, en na 1 jaar begon dat al los te raken. Dit geborduurde is veel...duurzamer!

Ik wil ook wel een highline setje voor modeljaar 2000 met 3Lvrienden logo.

Ik zal je wat logos aanleveren.
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
Gebruikersavatar
Kanerr
3L Vriend voor het leven
3L Vriend voor het leven
Berichten: 1183
Lid geworden op: 12 jan 2014, 23:10
Echte naam: Kaner
Autotype: non-3L Lupo TDi
Productiedatum: 20 okt 2001
Kilometerstand: 309.015km
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Overig / gespoten / gewrapt
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zoetermeer

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door Kanerr »

Count me in! Highline met logoo!

Low is a lifestyle..
Don 3L Jose
Handgeschakelde vriend
Handgeschakelde vriend
Berichten: 1431
Lid geworden op: 18 jan 2014, 00:34
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 0- 0-2002
Kilometerstand: 354.000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Reflexsilver - LA7W
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Haaglanden

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door Don 3L Jose »

EJR Autotechniek schreef:
BASIC-line
De Basic-Line automatten zijn gemaakt van hoogwaardig naaldvilt tapijt in diverse kleuren. Ook hier is er op de bestuurdersmat een hakstuk bevestigt welke de duurzaamheid van de mat ondersteunt. De rug is gemaakt van granulaat. Ook zijn de matten voorzien van een bevestigingssysteem, waardoor het eventuele verschuiven van de mat tegen gegaan wordt. De bevestiging is altijd geheel afgestemd op de auto zelf. Ook hier is de mat afgewerkt door middel van festonneren.
Afbeelding
Indicatieprijs: tussen €25,- en €30,-
of
EJR Autotechniek schreef:HIGH-line.
Deze matten zijn van prachtige velours gemaakt. Ook deze matten hebben een perfecte pasvorm. De rug is gemaakt van NSF dat voor extra comfort en demping zorgt en daarbij het verschuiven tegengaat. Deze mattenset kan in zwart, grijs, grafiet of beige geleverd worden en wordt afgewerkt door middel van banderen. Door de kwaliteit en de afwerking van deze set heeft de auto een nog luxere en exclusievere uitstraling!
Afbeelding
Indicatieprijs: tussen €35,- en €40,-
BASIC-line
Naam---------------Oud of nieuw type mat-----3L vrienden logo/EJR logo-------Kleur mat---------Kleur biesje
1.
2.



HIGH-line.
Naam---------------Lupo 3L/A2 3L----Oud- (recht) of nieuw type mat (inham)----3L vrienden logo/EJR logo-----Kleur mat---------Kleur biesje
1. Reichbus-----------Lupo 3L------------?-------------------------------------------------3L vrienden logo-----------------?-------------------?
2. DNA Dave----------Lupo 3L------------?-------------------------------------------------3L vrienden logo-----------------?-------------------?
3. Kanerr--------------Lupo 3L------------?-------------------------------------------------3L vrienden logo-----------------?-------------------?
4. Don José-----------Lupo 3L------------Oud type mat-----------------------------------3L vrienden logo----------------Grafiet------------lichtblauw of zilver


Copy-paste de lijstjes zodat EJR een goed beeld krijgt of er genoeg animo ervoor is.
reichbus
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 2050
Lid geworden op: 12 jan 2014, 18:30
Echte naam: Guus
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 06 jun 2000
Kilometerstand: 245.000km
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Taftgroen - LA6N
Locatie: Wijchen

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door reichbus »

EJR Autotechniek schreef:
BASIC-line
De Basic-Line automatten zijn gemaakt van hoogwaardig naaldvilt tapijt in diverse kleuren. Ook hier is er op de bestuurdersmat een hakstuk bevestigt welke de duurzaamheid van de mat ondersteunt. De rug is gemaakt van granulaat. Ook zijn de matten voorzien van een bevestigingssysteem, waardoor het eventuele verschuiven van de mat tegen gegaan wordt. De bevestiging is altijd geheel afgestemd op de auto zelf. Ook hier is de mat afgewerkt door middel van festonneren.
Afbeelding
Indicatieprijs: tussen €25,- en €30,-
of
EJR Autotechniek schreef:HIGH-line.
Deze matten zijn van prachtige velours gemaakt. Ook deze matten hebben een perfecte pasvorm. De rug is gemaakt van NSF dat voor extra comfort en demping zorgt en daarbij het verschuiven tegengaat. Deze mattenset kan in zwart, grijs, grafiet of beige geleverd worden en wordt afgewerkt door middel van banderen. Door de kwaliteit en de afwerking van deze set heeft de auto een nog luxere en exclusievere uitstraling!
Afbeelding
Indicatieprijs: tussen €35,- en €40,-
BASIC-line
Naam---------------Oud of nieuw type mat-----3L vrienden logo/EJR logo-------Kleur mat---------Kleur biesje
1.
2.



HIGH-line.
Naam---------------Lupo 3L/A2 3L----Oud- (recht) of nieuw type mat (inham)----3L vrienden logo/EJR logo-----Kleur mat---------Kleur biesje
1. Reichbus-----------Lupo 3L------------Oud type mat----------------------------------3L vrienden logo-----------------Zwart------

2. DNA Dave----------Lupo 3L------------oud type mat----------------------------------3L vrienden logo-----------------zwart------------------groene bies
3. Kanerr--------------Lupo 3L------------?-------------------------------------------------3L vrienden logo-----------------?-------------------?
4. Don José-----------Lupo 3L------------Oud type mat-----------------------------------3L vrienden logo----------------Grafiet------------lichtblauw of zilver


Copy-paste de lijstjes zodat EJR een goed beeld krijgt of er genoeg animo ervoor is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
3L-Dnadave
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 3490
Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:00
Echte naam: David (op zn engels)
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 384.000km
Transmissie: Automaat
Kleur: Fantasiegroen - LR6A
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door 3L-Dnadave »

Kheb mijn voorkeuren even in de post van reichbus geflanst ;)
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
Gebruikersavatar
Rasselman
Allemans 3L vriend
Allemans 3L vriend
Berichten: 243
Lid geworden op: 06 feb 2014, 19:41
Echte naam: Wesley
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 15 okt 2001
Kilometerstand: 260.604
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: 100% biodiesel

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door Rasselman »

HIGH-line.
Naam---------------Lupo 3L/A2 3L----Oud- (recht) of nieuw type mat (inham)----3L vrienden logo/EJR logo-----Kleur mat---------Kleur biesje
1. Reichbus-----------Lupo 3L------------Oud type mat----------------------------------3L vrienden logo-----------------Zwart------

2. DNA Dave----------Lupo 3L------------oud type mat----------------------------------3L vrienden logo-----------------zwart------------------groene bies
3. Kanerr--------------Lupo 3L------------?-------------------------------------------------3L vrienden logo-----------------?-------------------?
4. Don José-----------Lupo 3L------------Oud type mat-----------------------------------3L vrienden logo----------------Grafiet------------lichtblauw of zilver
5. Rasselman ------- Lupo 3L --------- Nieuw Type -------------------------------- 3L Vrienden Logo -------------- Zwart --------------- Zwart
Lupo 1.2TDI Reflex Zilver =Airco, Stuurbekrachtiging, Centrale vergrendeling, CC + 87pk 180NM
Ibiza 1.9TDI (Soon, 285pk/520nm)
Golf2 MK2 VR6 "Turbo in progress" =Totaal aangepast.
Gebruikersavatar
Joch3m
Handgeschakelde vriend
Handgeschakelde vriend
Berichten: 1275
Lid geworden op: 12 jan 2014, 23:26
Echte naam: Jochem
Autotype: Overige autotypes
Productiedatum: 21 aug 2012
Kilometerstand: 101000
Locatie: Purmerend

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door Joch3m »

BASIC-line
Naam---------------Oud of nieuw type mat-----3L vrienden logo/EJR logo-------Kleur mat---------Kleur biesje
1.
2.

HIGH-line.
Naam---------------Lupo 3L/A2 3L----Oud- (recht) of nieuw type mat (inham)----3L vrienden logo/EJR logo-----Kleur mat---------Kleur biesje
1. Reichbus-----------Lupo 3L------------Oud type mat----------------------------------3L vrienden logo-----------------Zwart------
2. DNA Dave----------Lupo 3L------------oud type mat----------------------------------3L vrienden logo-----------------zwart------------------groene bies
3. Kanerr--------------Lupo 3L------------?-------------------------------------------------3L vrienden logo-----------------?-------------------?
4. Don José-----------Lupo 3L------------Oud type mat-----------------------------------3L vrienden logo----------------Grafiet------------lichtblauw of zilver
5. Rasselman ------- Lupo 3L --------- Nieuw Type -------------------------------- 3L Vrienden Logo -------------- Zwart --------------- Zwart
6. Joch3m------------Lupo 3L ------------Nieuw type------------------------------------- Geen Logo-----------------------Grafiet-----------------Grafiet
Seat Mii Sport met drive pakket
VW Lupo 3l moonsilver
rob.showa
Goede 3L vriend
Goede 3L vriend
Berichten: 578
Lid geworden op: 13 jan 2014, 03:08
Echte naam: Rob
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 28 feb 2000
Kilometerstand: 329.035km
Transmissie: Automaat
Kleur: Zwart - L041
Brandstof: 100% biodiesel
Locatie: Dodewaard

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door rob.showa »

BASIC-line
Naam---------------Oud of nieuw type mat-----3L vrienden logo/EJR logo-------Kleur mat---------Kleur biesje
1.
2.

HIGH-line.
Naam---------------Lupo 3L/A2 3L----Oud- (recht) of nieuw type mat (inham)----3L vrienden logo/EJR logo-----Kleur mat---------Kleur biesje
1. Reichbus-----------Lupo 3L------------Oud type mat-----------------------------------3L vrienden logo----------------Zwart----------------
2. DNA Dave----------Lupo 3L------------oud type mat-----------------------------------3L vrienden logo----------------zwart----------------groene bies
3. Kanerr--------------Lupo 3L------------?--------------------------------------------------3L vrienden logo-----------------?---------------------?
4. Don José-----------Lupo 3L------------Oud type mat-----------------------------------3L vrienden logo----------------Grafiet--------------lichtblauw of zilver
5. Rasselman ------- Lupo 3L ------------Nieuw Type ------------------------------------3L Vrienden Logo --------------Zwart ---------------Zwart
6. Joch3m------------Lupo 3L ------------Nieuw type------------------------------------- Geen Logo-----------------------Grafiet--------------Grafiet
7. rob.showa---------Lupo 3L-------------oud type----------------------------------------3L Vrienden logo----------------zwart----------------rood
I drive my car as I Q my meat ..... Low & Slow

Hyundai Ioniq Electric White 28kWh '18
Mazda MX6 2.5V6 KLZE antraciet '92 2x3cyl
Yamaha XJ 900 '92
Quest ligfiets
reichbus
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 2050
Lid geworden op: 12 jan 2014, 18:30
Echte naam: Guus
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 06 jun 2000
Kilometerstand: 245.000km
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Taftgroen - LA6N
Locatie: Wijchen

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door reichbus »

Oh shit ik moet even zien of ik oud of nieuw model mat heb. Ik dacht: ik heb een oud model auto, maar er zitten matten met een inham in. Kan iemand mij even ophelderen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rick-3L
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 1147
Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:20
Echte naam: Rick
Autotype: non-3L Lupo TDi
Productiedatum: 07 nov 2000
Kilometerstand: 325.200km
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Planetsilver - LR7V
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Alkmaar

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door Rick-3L »

reichbus schreef:Oh shit ik moet even zien of ik oud of nieuw model mat heb. Ik dacht: ik heb een oud model auto, maar er zitten matten met een inham in. Kan iemand mij even ophelderen?
http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=22&t=1238
Hier staat het als het goed is

-Rick
reichbus
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 2050
Lid geworden op: 12 jan 2014, 18:30
Echte naam: Guus
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 06 jun 2000
Kilometerstand: 245.000km
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Taftgroen - LA6N
Locatie: Wijchen

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door reichbus »

Volgens die tekst moet ik een oud type mat hebben, maar in het staatje hier boven staat dat juist de nieuwe met inham is. Klopt dat dan wel?

Mijn matten zijn dezelfde als die hier boven in het plaatje van Highline worden gepresenteerd.
Afbeelding
Sam
Vriendelijke particuliere handschakel 3L klusser
Vriendelijke particuliere handschakel 3L klusser
Berichten: 398
Lid geworden op: 12 jan 2014, 23:41
Kilometerstand: 000.000km
Locatie: Zeist

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door Sam »

@Guus, jij hebt de accu voorin dus heb je het oude type matten.
Don 3L Jose
Handgeschakelde vriend
Handgeschakelde vriend
Berichten: 1431
Lid geworden op: 18 jan 2014, 00:34
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 0- 0-2002
Kilometerstand: 354.000
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Reflexsilver - LA7W
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Haaglanden

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door Don 3L Jose »

Heel simpel: je schuift de bestuurdersstoel in de achterste stand en kijkt dan of die rand recht loopt (oud model) of een uitham heeft (nieuw model)
Gebruikersavatar
Kanerr
3L Vriend voor het leven
3L Vriend voor het leven
Berichten: 1183
Lid geworden op: 12 jan 2014, 23:10
Echte naam: Kaner
Autotype: non-3L Lupo TDi
Productiedatum: 20 okt 2001
Kilometerstand: 309.015km
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Overig / gespoten / gewrapt
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zoetermeer

Re: Mattensets orginele pasvorm (ook met 3l vrienden logo)

Bericht door Kanerr »

BASIC-line
Naam---------------Oud of nieuw type mat-----3L vrienden logo/EJR logo-------Kleur mat---------Kleur biesje
1.
2.

HIGH-line.
Naam---------------Lupo 3L/A2 3L----Oud- (recht) of nieuw type mat (inham)----3L vrienden logo/EJR logo-----Kleur mat---------Kleur biesje
1. Reichbus-----------Lupo 3L------------Oud type mat-----------------------------------3L vrienden logo----------------Zwart----------------
2. DNA Dave----------Lupo 3L------------oud type mat-----------------------------------3L vrienden logo----------------zwart----------------groene bies
3. Kanerr--------------Lupo 3L-----------Oud type mat------------------------------------3L vrienden logo----------------Zwart---------------Wit
4. Don José-----------Lupo 3L------------Oud type mat-----------------------------------3L vrienden logo----------------Grafiet--------------lichtblauw of zilver
5. Rasselman ------- Lupo 3L ------------Nieuw Type ------------------------------------3L Vrienden Logo --------------Zwart ---------------Zwart
6. Joch3m------------Lupo 3L ------------Nieuw type------------------------------------- Geen Logo-----------------------Grafiet--------------Grafiet
7. rob.showa---------Lupo 3L-------------oud type----------------------------------------3L Vrienden logo----------------zwart----------------rood

Low is a lifestyle..
Plaats reactie

Terug naar “EJR Autotechniek - Kootstertille”