Mijn ervaringen zijn zeer positief! na aflevering toch een paar kleine mankementen gehad en die zijn kosteloos opgelost!
Verder is hij altijd bereid tot een gezellig babbeltje onder het werken!
Erg nette garage.
Andreas schreef:Leuk dat Eldert-Jan zich hier aanmeldt!
Mijn ervaringen zijn zeer positief! na aflevering toch een paar kleine mankementen gehad en die zijn kosteloos opgelost!
Verder is hij altijd bereid tot een gezellig babbeltje onder het werken!
Erg nette garage.
Goed dit te lezen! Ik krijg nu al zin in mijn ritje naar 't Hooghe Noorden!Rick-3L schreef:Ik ben gister bij Eldert Jan geweest en werd meteen gezellig ontvangen in de garage. De garage ziet er keurig uit, zo ook de lupo's die voor de deur staan.
In het begin dat ik aankwam even koffie gedaan en toen een witte 3L wezen slopen voor kanerr kreeg hiervoor een gereedschaps car te leen.
Ook heb ik even mee mogen kijken en als je ziet hoe hij met de auto's die van klanten zijn omgaat, complimenten! Alles moet goed zitten en met oog voor detail bouwt hij alles weer netjes terug. Ook de auto's die hij afleverd wordt ook alles aan gedaan om die mensen de komende jaren zorgeloos op de weg te houden.
Bij mij is er cruise control ingebouwd en gechipt dit ging ook snel en professioneel! Nadat er complicaties optraden omdat er in het verleden met mijn bedrading is geknoeit door de vorige eigenaar heeft hij mij om 21:00 nog ontvangen en is hij tot 22:15 bezig geweest aan mijn auto nog. Hij kwam er onderandere achter dat er een remschakelaar van een Golf IV inzat en er een verkeerde bakcomputer opzit.
Mijn mening na een dat gekeken te hebben en geholpen te zijn is dat het aan te raden is! Ook achter de schermen doet hij alles voor de klant en daarmee onderscheidt hij zich(service staat echt centraal). Ik weet zeker dat de mensen die door die deur lopen er ook weer met een goedgevoel uitkomen.
Eldert Jan bedankt voor de leuke dag, goede service en cc/chip inbouw.
Ik zal hier zeker nog terug komen!
-Rick
Volgende keer David een auto vol piepers mee laten nemen! Mayonaise erbij! Lekker middagje snijden, voorbakken en afbakken en je hebt heerlijke patat...Willemvee schreef:Godver, patat... Als er iets is wat ik mis in dit land, is het wel patat... Weet je wel, met zo'n vette klodder mayonaise... hmmm...
nou vooruit....Nietsnut schreef:Heel mooi, maar graag weer terug naar meningen over...