Top garage voor je 3L, superservice, David van Ecomotive vindt ik een hele vriendelijke en behulpzame gozer.
Niet alleen komt mijn Lupo er vandaan, als ik mankementen heb laat ik het daar repareren ook
Laatst gewijzigd door BYM op 23 jan 2014, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Principes zijn geweldig ... Iedereen zou ze moeten hebben ......
Reparatie's worden altijd keurig uitgevoerd, Davids kennis van de 3L is ook heel groot. Helaas bleek achteraf wel dat de Lupo die ik bij hem gekocht had terug geklokt was. Dit hebben zowel David als ik niet gecontroleerd bij aankoop.
Seat Mii Sport met drive pakket VW Lupo 3l moonsilver
David/ Ecomotive.. Echt een aanrader!
Alles is hier tot nu toe uitgevoerd en been zeer tevreden over de resultaten en de manier van werken.
Dit is ook het bedrijf waar ik mijn 3L kwijt wil voor alle reparaties en onderhoud in de toekomst.
David is een apart verhaal. De enige in de autohandel die ik zonder ook maar een moment van twijfel mijn creditcard zou uitlenen.
Ik kocht er mijn Lupo, hij deed de beurten en werd mijn maatje.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Mijn Lupo komt bij David vandaan, zal ook naar hem terug gaan voor onderhoud, ondanks de afstand (ca 140 km)
Ben zeer tevreden, kennis is zeer groot, en je wordt serieus en goed behandeld.
kan iedereen aanraden om naar hem te gaan voor een Lupo, onderdelen, of gewoon een bak koffie
framir schreef:Mijn Lupo komt bij David vandaan, zal ook naar hem terug gaan voor onderhoud, ondanks de afstand (ca 140 km)
kan iedereen aanraden om naar hem te gaan voor een Lupo, onderdelen, of gewoon een bak koffie
ha! sinds 2 weken heeft David een nieuwe professionele koffie automaat! super lekkere cappuccino met vers gemalen bonen en echte melk!
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow]topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raamstopic
framir schreef:Mijn Lupo komt bij David vandaan, zal ook naar hem terug gaan voor onderhoud, ondanks de afstand (ca 140 km)
ha! sinds 2 weken heeft David een nieuwe professionele koffie automaat! super lekkere cappuccino met vers gemalen bonen en echte melk!
De gewone zwarte koffie is hieruit ook perfect te doen !
Mooi ding hoor die automaat inderdaad!
ik kan hier geen oordeel over geven want ben nog nooit bij de beste man geweest.
als ik afga op de vele ervaringen van anderen dan zit het wel snor en zou ik er met een gerust hard mijn lupo laten onderhouden.
en een koffiebonen apparaat heb ik ook .
goedkoper dan senceo en veel veel lekkerder.
melk in de koffie ? ba ba en nog eens ba.
Ik heb ook enkele auto's bij hem vandaan.
Dan is de koffie-automaat ook weer een vooruitgang.
Van achter uit het schuurtje bij de ouders tot wat hij nu heeft.
Uit het schuurtje...
Al mijn 3L specifiek onderhoud heb ik bij David laten doen. Is altijd goed gegaan. Service is top! Ik heb er graag de vele kilometers voor over vanuit Groningen. Ecomotive is een absolute aanrader!
"Je hebt meer aan goed onderhoud van een auto dan een jongere auto met minder kilometers kopen."
De koffie zuigt vergeleken met de tijd dat hij nog bij zijn vader in de garage werkte. dan kwam zijn pa binnen en zei ' cappucino?'
Ja, zei je dan.
Daarna gebeurde er een half uur niks.
En dan kwam hij binnen met de beste, zelfgemaakte, zonder apparaat gefabriceerde, cappucino die je ooit hebt geproefd/
Niks automaat.
Eerlijk handwerk.
Those where the days...
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Afgelopen week bij David basisinstelling laten doen. Ik kon gelukkig snel terecht. David merkte ook nog een of twee A2-typische zaken op (hydrauliek slangetjes met speling in de gangsteller). Deze heeft hij gewoon liggen, dus de nieuwe konden er meteen in.
David: zeer bedankt voor de snelle en prettige service!
Hartelijke groet,
Sjoerd
Audi A2 blauw youngtimer
Landrover D2 TD5 1999 youngtimer
hiervoor: Audi A2 zwart 3L youngtimer
daarvoor: 2014-2016 Moonsilver 3L 1999
sjoerd schreef:Afgelopen week bij David basisinstelling laten doen. Ik kon gelukkig snel terecht. David merkte ook nog een of twee A2-typische zaken op (hydrauliek slangetjes met speling in de gangsteller). Deze heeft hij gewoon liggen, dus de nieuwe konden er meteen in.
David: zeer bedankt voor de snelle en prettige service!
Hartelijke groet,
Sjoerd
En nog even met twee forumveteranen kennis gemaakt natuurlijk
Principes zijn geweldig ... Iedereen zou ze moeten hebben ......
Jeu!!! Kort maar krachtig. Leuk om jullie te zien, zo wordt het Forum wel levendiger.
De Osram's zijn idd (binnen) erg fel. Ik rijd met grote regelmaat de dijk Lelystand-ENkhuizen, dan vind ik het wel prettig. ALs ik mijn gewone verlichting aanheb dan zijn de Osram's uit. Ik wil ze nog her-bedraden waardoor ze stevig dimmen als de gewone verlichting aangaat.
Sjoerd
Audi A2 blauw youngtimer
Landrover D2 TD5 1999 youngtimer
hiervoor: Audi A2 zwart 3L youngtimer
daarvoor: 2014-2016 Moonsilver 3L 1999