reichbus schreef:Even een vraag. Ik zit mij net te verbazen dat moderator Nico niet groen is. Dus ik ga op onderzoek uit. Bij het blokje "het team" zie ik dan ook nog Foppe en Willemvee als moderator staan, evenals Nico. Maar iedereen is blauw? Hoe zit dat? Is dit voor testdoeleinden of hebben we nog een setje extra moderatoren?
Als een moderator tot de 'globale moderatoren' en zijn standaardgroep is 'globale moderatoren' is hij automagisch groen, dit soort dingen lossen we later wel op ivm het vrij laag op de priolijst staan van de kleur van een account. Absolute topprio heeft de forumstructuur en dan vooral die onder techniek.
Reden hiervoor is dat we die naar beneden gaan kopiëren wanneer we er tevreden over zijn komen de problemen en oplossingen topics op advies van jou op categorie te staan, daarna gooien we de sort-mod eroverheen en kunnen we die subboards alfabetisch sorteren.
Icing op de cake is het gebruik van synoniemen waar uiteraard in de gebruikshandleiding rekening mee wordt gehouden. Er zal iets komen te staan als
+Howto +zoekterm1|zoekterm2|zoekterm3
waardoor je kans op iets vinden verbeterd wordt.