het forum heeft er een paar uurtjes heel anders uitgezien...en enkele mensen hebben dat meegekregen, getuige de reacties hierboven

De style die ze zagen was destijds dit :
Nu wil ik niet teveel in detail treden, maar dit betrof een hele nieuwe style, en ondanks dat het er leuk uitzag zaten er teveel bugs in, en het was niet logisch geprogrammeerd waardoor het oplossen van de bugs een hels en onlogisch karwij zou worden. Bovendien was de style te zwaar qua laadtijd voor mobiel (en daar ben ik best kieskeurig in...). Ook was de opbouw tussen 2 postings in niet mooi, waardoor je niet goed doorhad wanneer een reactie van een ander forumlid begon, waardoor het minder intuitief werkte.
Dus ik was weer even terug bij af en ben dit keer helemaal opnieuw begonnen met opbouwen, met als doel ongeveer het uiterlijk van hierboven, maar dan dit keer geprogrammeerd zoals ik het zelf wil. Met het huidige resultaat, Wat je nu ziet is een zelf aangepaste versie van de forumstyle waar we bekend mee waren (voor de kenners: prosilver), maar dan in een iets moderner jasje. Doordat ik het nu zelf heb opgebouwd ben ik er meteen ook bekend mee geraakt en kon ik het makkelijker zelf verder aanpassen. Ik had 3 eisen : intuitief, overzichtelijk, perfecte leesbaarheid. Daarnaast was een beetje leuke versiersels leuk, maar mag niet ten koste gaan van die 3 eisen.
Ik ga nu naar bed, maar wat ik nog wil doen:
- Buitenste achtergrond krijgt kleurverloop, met lichte tinten blauw
- bovenste achtergrond krijgt random variaties, maar wel het thema van tandwielen en bladeren, en daarbij rouleert dan ook nog steeds het logo tussen audi / lupo contour.
- het lupo en audi contour logo ga ik opnieuw maken, het is maar pietluttig , maar toch zit er net een paar pixels verspringing in bij het wisselen tussen audi en lupo.
De vensters die nu nog blauw zijn IN het forum wil ik eigenlijk blauw laten, dat misstaat niet vind ik.
Tips en suggesties zijn welkom.
Maar als mensen het gewoon goed vinden, hoor ik dat ook graag.