Mensen denken misschien dat Melvin, Emiel en ik al het werk doen, maar dat is echt niet zo.
Melvin heeft het forum gebouwd, Ik heb wat finetuning gedaan hier en daar, en wat topics gemaakt, emiel modereert zich suf
Willem en Foppe werken druk mee in het geheim

Ap (tannnner) heeft als een duveltje uit een doosje talloze belangrijke topics hierheen gehaald, zodat ik achteraf alleen maar de auteur hoefde te veranderen als die zich hier inmiddels had gemeld.
Nico heeft al zijn speurwerk deze kant op verhuisd (80+ topics! )
Rick heeft zich een slag in de rondte lopen posten.
Talloze anderen komen met goede tips.
mensen hebben zich massaal hier aangemeld en werven mensen.
En anderen hebben weliswaar 1,2,3 topics hierheen gebracht die zij zelf belangrijk vonden, maar ook dat is top! Zo hebben we alles binnen no-time up & running!
Andere mensen die nog wel ergens ruimte zien om iets te doen waar ze goed in zijn? Meld het ons! Leuk!
echt waar; dit forum is echt door vele mensen opgebouwd tot wat het nu na 2 dagen al is! niet gebouwd door 3 mensen, maar door velen!
Melv, miel en ik kunnen hoogstens "initiatiefnemers" worden genoemd, ahoewel er zat mensen bij ons aanklopten met de vraag of we deze stap niet eens moeste gaan zetten. Dus zelfs het initiatief kwam van velen.
en dan de sfeer, die zit er ook goed in!

Ik zou zeggen, keep up the good work! als je eens een kwartiertje vrije tijd hebt; haal wat mooie topics hierheen. als iedereen er elke dag 3 zou doen, dan hebben we alles zo weer op orde hier.
En dan tot slot, en ik zal het kort houden omdat er volgens mij niet veel woorden nodig zijn; maar we verwelkomen ook "de verloren schaapjes" die hun trots -net als de 3 initiatiefnemers" opzij hebben gezet, en hier ook gewoon gezellig mee zijn gaan doen. We kijken vooruit, niet achteruit.
Al deze dingen, samen met de naam van dit forum en het -snel in elkaar gezette- logo geven al goed weer wat de gedachte achter dit forum is: ECHT vóór elkaar, dóór elkaar, liefhebbers van de 3L zijn.

en dan nu verder weer wat werk verzetten