Nu hebben we gekscherend al die mooie "rangen" ingevoerd, maar die waren puur komisch bedoeld, en gewoon omdat het kon, en omdat ik (Dnadave) gewoon zin had om leuke plaatjes te photoshoppen. Rangen als in....die is "meer" dan die ander, die willen we niet. Iedereen is welkom, iedereen is even waardevol.
samenvattend:
1. veel mensen die "iets" op het forum willen doen/beheren/netjes houden
2. iedereen is gelijk / waardevol
Wat ons betreft is er dan geen ruimte voor mensen met opvallend gekleurde namen. Het voegt niets toe dat de ene naam rood is, en de andere naam groen of blauw. Al helemaal niet als die groep gekleurde namen heel groot is. Bij elk subforum staat wie de moderator van dat deel is; en dat is duidelijk genoeg denken we. Melvin, Joram en ik vinden het gewoon leuke hobby om met beheer van het forum bezig te zijn en te knutselen, maar hoeven daarmee niet direct een opvallende kleur naam te hebben. Ook is nu duidelijk dat de persoonlijke voorkeur van iemand die administrator is, niet perse een groepsvisie is.
Daarom, genoeg redenen : iedereen is blauw!
persoonlijk vond ik groen wel een mooie kleur voor iedereen trouwens, puur qua kleur gezien dan