Nee ik dacht nog aan sam, die mag kiezen : bob de bouwer of zijn huidige speciale handschakelrang
En als dat nog scheve gezichten geeft dan krijgt hij een speciale bob de bouwer handschakelrang
Alles voor Sammie
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow]topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raamstopic
3L-Dnadave schreef:Nee ik dacht nog aan sam, die mag kiezen : bob de bouwer of zijn huidige speciale handschakelrang
En als dat nog scheve gezichten geeft dan krijgt hij een speciale bob de bouwer handschakelrang
Alles voor Sammie
Echt supergeweldig dit! Wat een geniale vondst die vriendenrangen. Hoewel het wel uitnodigt om een berg bullshit te posten maar voor iemand als ik niet direct een nadeel
Het lijkt en voelt een beetje als drie keer is scheepsrecht..
Ik las het ja. Ik ben van na de eerste afsplitsing (en jij weet wel wat ik bedoel ) en hoewel ik het nog steeds spijtig vind, vind ik dit geniale initiatief van jullie stiekem wel leuk.
En leuk is een understatement!
Als het zo doorgaat, is de korte samenvatting dat het forum verplaatst is, met één lid minder...
Coco schreef:Ik las het ja. Ik ben van na de eerste afsplitsing (en jij weet wel wat ik bedoel ) en hoewel ik het nog steeds spijtig vind, vind ik dit geniale initiatief van jullie stiekem wel leuk.
En leuk is een understatement!
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Das inderdaad wel waar het op neer gaat komen zo ja...
We missen nog wel een paar mensen... 3lmaniac, struikie, sander, jorp, paul,sebas,atg ....wie nog meer?
Dat er verder al wel zoveel mensen over zijn gekomen in 2 weken is top.
Overigens is zo een frisse start ook niet erg ofzo. We hadden misschien wel 117.000 posts , maar daarvan was een heleboel van voor 2011 en soms te oppervlakkig of incorrecte info. Veel van de belangrijke topics zijn al mee verhuisd, en zijn dan meteen een beknopte post met alles wat je wil weten in posts. De ideale gelegenheid om even orde te scheppen, evenals een nieuwe frisse indeling (die wel even wennen is natuurlijk).
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow]topic
Ik begrijp het.
Echter ik heb persoonlijk nooit enige narigheid met Pim gehad. Sterker nog hij heeft mij meermaals echt goed geholpen tegen een zeer schappelijke prijs.
Wat er tussen jullie is voorgevallen weet ik niet exact maar ik heb inmiddels wel een idee. En ik blijf het jammer vinden. Geef ik geen enkel waardeoordeel over wie dan ook maar "schuldig" zou zijn.
Ik wil gewoon leuk in mijn lupo blijven rijden en kan genieten van het 3l gevoel.
Dus..
Top! Dat is ook waar wij voor wilden gaan. We vragen ook niemand om te kiezen. En het liefst zien we helemaal geen topics met wrok verschijnen. Gewoon gezellig over de 3L praten!
3L-Dnadave schreef:"Het hele forum verplaatst minus 1 persoon"
Das inderdaad wel waar het op neer gaat komen zo ja...
We missen nog wel een paar mensen... 3lmaniac, struikie, sander, jorp, paul,sebas,atg ....wie nog meer?
Dat er verder al wel zoveel mensen over zijn gekomen in 2 weken is top.
Overigens is zo een frisse start ook niet erg ofzo. We hadden misschien wel 117.000 posts , maar daarvan was een heleboel van voor 2011 en soms te oppervlakkig of incorrecte info. Veel van de belangrijke topics zijn al mee verhuisd, en zijn dan meteen een beknopte post met alles wat je wil weten in posts. De ideale gelegenheid om even orde te scheppen, evenals een nieuwe frisse indeling (die wel even wennen is natuurlijk).
Ik mis msstona nog. Ik weet niet hoe hij tegen de situatie aan kijkt, maar zijn kennis en ervaring mis ik wel.